2 היתרונות בהקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מתכננים להקליט שיר? עדיף שתעשו זאת באולפן הקלטות מקצועי ותמנעו משיטות כמו הקלטה בפלאפון, הקלטה ישירות למחשב, הקלטה עם אוזניות עם מיקרופון וכדומה..אתם רוצים שהתוצאה תצא איכותית ומקצועית..אז קדימה – רק לאולפן הקלטות שמתמחה בהפקות מוזיקליות כבר עשור ובעל ניסיון רב בתחום!

כאשר אתם נותנים למישהו או מישהי מתנה ..אתם רוצים לדעת שהמתנה ניראת טוב, שהיא מקורית, שהיא שימושית ושהיא עובדת כמו שצריך..כאשר אתם נותנים למישהו הקלטה של שיר שהקלטתם בבית, בפלאפון או באולפן חובבני..התוצר יישמע בהתאם.. האיכות של ההקלטה לא תהיה טוב, יהיו זיופים, הקול שלכם ייבלע ולא יישמע איכותי, הסאונד לא יהיה מספיק טוב..ולמעשה, כאשר האדם שיקבל את המתנה ישמע אותה הוא יתלהב פחות, יאהב אותה פחות ובכך כל רעיון המתנה שלכם יירד לתמיון. אז לכן אנו ממליצים לכם להשקיע בהקלטה מקצועית באולפן. בהקלטה מקצועית באולפן יעבוד אתכם מפיק מוזיקלי על הביצוע, יערוך לכם את הקול ויסדר את הסאונד..ובכך תוכלו להעניק שיר במתנה שהוא נשמע טוב באיכות גבוהה! כל אחד שיישמע זאת יתפעל מהביצוע ואתם תרגישו מאושרים שהצלחתם לבצע ולהעניק שיר מושלם. וזו רק אחת הסיבות.

1c55640c 3dd4 4793 a07b c6979d646053 300x300 - 2 היתרונות בהקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי
אולפן הקלטות ברמת גן

סיבה נוספת שבגללה עדיף לכם להקליט שיר באולפן הקלטות היא החוויה. כאשר תקליטו בבית שלכם או אפילו דרך הסמארטפון שלכם אתם לא תהנו..אתם פשוט תעשו הקלטה תסיימו עם זה ותשמרו לקובץ. אבל, ופה האבל הגדול..כאשר תקליטו שיר באולפן הקלטות מדובר בחוויה. חוויה של הקלטות ומוזיקה. אתם תרגישו כמו זמרים ליום אחד. תכנסו לאולפן הקלטות מקצועי, תראו את כל הספוגים והאקוסטיקה, תראו דלתות כפולות מעץ מלא שאוטמות את החדר, תראו חלון אקוסטי שמפריד בין 2 חללי ההקלטות. בנוסף לכך תוכלו להתפעל מהציוד המתקדם בין אם זה הרמקולים, כרטיס הקול, הקומפרסור, מערכות השליטה, מקלדות המידי, המיקרופון ועוד..

בנוסף, החוויה זה לא רק בעניים אלא זה ההקלטה עצמה. כאשר אתם תנסו להקליט בבית או בטלפון שלכם או אפילו סתם אצל חבר באולפן ביתי אתם לא תהנו באותה צורה כפי שאתם תהנו באולפן הקלטות מקצועי שבו מפיק מוזיקלי עובד איתכם אחד על אחד ומסביר לכם כיצד לשיר טוב יותר, איך לשיר נכון, כיצד להשמע טוב יותר, מה לעשות ומה לא לעשות בשירה שלכם..אתם תקבלו טיפים מקצועיים שיעזרו לכם להבין היכן אתם יכולים להשתפר בשירה. כמו כן, גם אם המטרה הסופית שלכם היא לא להיות זמרים מקצועיים או זמרות מקצועיות..עדיין התחושה הזו שאדם בעל ניסיון מוזיקלי עובד אתכם ואומר לכם היכן הטעויות הוואקליות ומה אתם צריכים לעשות בשביל לתקן וממש עובד איתכם באופן צמוד היא משהו מיוחד במינו. אתם תוכלו להעניק מתנה שתעשה טוב לאדם שתתנו לו אותה אך גם לעצמכם בנפש הפנימית.

לכן, זה הזמן שלכם להכין שיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי ! אנו מבטיחים לכם שלא תתחרטו!

תוכן עניינים

סגור