הקלטת שיר ליום הולדת באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפן הקלטות שמספק אטרקציה לילדים ובני נוער – היחיד בישראל שמציע את חבילת הזמרים / הזמרות ליום אחד, גם לילדים קטנים ובני נוער בכל גיל!

אם אתם מחפשים לעשות משהו מיוחד עם הילדים שלכם או עם החברים והחברות של הילדים שלכם לכבוד יום הולדת , מסיבת פרידה, מסיבת סוף שנה וכו', אנו באולפני לי-רון, אולפן הקלטות ברמת גן, מציעים לכם פעילות מיוחדת "הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי". זוהי פעילות קבוצתית מושלמת עבור קבוצות גיל החל מגיל 3 ועד גיל 17. לא כולם צריכים להיות זמרים נהדרים כדי ליהנות מהפעילות, מספיק חיבה ואהבה למוזיקה..והחוויה הופכת למוזיקלית ומיוחדת..הם ירגישו ממש כמו זמרים ליום אחד.

לפני מס' ימים הגיעו לחגוג יום הולדת באולפני לי-רון לילד בשם מתן ביחד עם 9 בנים ו-10 בנות מהכיתה שלו, הם בחרו את השיר הפופולארי זהב של סטטיק ובן אל כדי לבצע דואט כיתתי ביחד. כל הילדים הגיעו לבושים יפה ומתן הופתע לראות באולפן את כל חבריו מפתיעים אותו ורוצים לחגוג איתו את היום הולדת. זהו השיר הראשון שכל אחד מהילדים ישיר ואנו שמחים להגשים להם חלום.

ילד היום הולדת מתן רוצה לשיר יחד עם חבריו ולכן חילקנו את השיר לסולואים ולקטעים בהם כולם ישירו יחד, אך לפתע מתן אמר שהוא לא רוצה לשיר לבד והוא רוצה לשיר ביחד בקטעים שלו עם עוד 2 חברים טובים שלו..כדי לא לגרום לחוסר הגינות בינו לבין חבריו.

המשפחה הביאה חטיפים ומשקאות ולאחר כחצי שעה של פעילות גם הגיע שליח פיצה עם 5 מגשים טעימים שחילקו לילדים משולשי פיצה. אנו המשכנו במקביל להקליט את הילדים והילדות שהיו כל כך להוטים לשיר את השיר באולפן שלנו..

בהתחלה שהילדים התחילו להקליט הם היו מלאי התביישות ופחדו לשיר ולכן שרו בשקט כל כך עד שבקושי הצלחנו לשמוע אותם במיקרופון אבל המפיק המוזיקלי המומחה שלנו סיפר בדיחה שגרמה לכולם באולפן לצחוק ובכך לשבור את הקרח כאשר כולם צחקקו ונרגעו ואז בתוך שנייה כולם ידעו פתאום מה הם עושים ואיך לשיר עד שבמהרה הם שרו במקהלה ובקלות עד כדי כך שהקלידים והגיטרות נשמעו בדיוק בטון שלהם.

הבנות שהגיעו לחגיגה נהנו במיוחד ועשו הרבה תמונות ובעיקר סלפי עם האוזניות המקצועיות והרגישו בדיוק כמו הסלבריטאיות שהן מעריצות.

פתאום להפתעתנו המוחלטת הייתה ילדה אחת שאיבדה את כל הביישנות ברגע אחד, הניחה את האוזניות והסכימה לעשות חלק ראפ קטן שהיה בשיר בכוחות עצמה ובאומץ לב הייתה מקצוענית אמיתית ועשתה את זה נפלא – עבודה נהדרת! החוויות הללו הן כל כך מיוחדות לבניית אמון בגיל כה צעיר ואם היא אי פעם הייתה מקבלת יותר הזדמנויות לקבלת ביטחון עצמי ובמיוחד לשיר עוד באולפן הקלטות אנו מאמינים שזה יעזור לה לביטחון האישי.

כאשר הם אכלו את הפיצה לרגע נדיר כל החדר השתתק כי הם זללו במהירות , גם את החטיפים..ולפתע האמא שלפה את עוגת יום ההולדת הפתאומית של מתן בצורה של מיקרופון וכולם שרו יום הולדת שמח למתן אשר התקשה לכבות את כל הנרות אך לאחר כמה נשיפות הוא הצליח לכבות וכולם טעמו מעוגת השוקולד, גם אנחנו!!

לבסוף כולם שמחו, יצאו מרוצים, מתן גדל בשנה ועוד זמרים קטנים וזמרות קטנות נולדו באולפני לי-רון במסיבה שלא תשכח אף פעם במוחם!

הקלטת שיר ליום הולדת באולפן הקלטות
הקלטת שיר ליום הולדת באולפן הקלטות

תוכן עניינים