הקלטת שיר קבוצות נוער מיוחדות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בשבוע האחרון היה לנו את העונג לתת שירותי הקלטות באולפן ההקלטות שלנו ברמת גן עבור שלוש קבוצות נוער מיוחדות. הראשונה היא קבוצת נוער של ילדים עם צרכים מיוחדים שרצו להקליט שיר למסיבת סיום, השנייה היא קבוצת נוער מפנימיה מצפון הארץ שרצו להרגיש איך זה להיות זמרים באולפן והשלישית היא קבוצה של אחים עם אוטיסטים שהקליטו שיר לערב מרגש.

הראשונה היא קבוצת נוער של ילדים בעלי צרכים מיוחדים מטעם בית ספר ייחודי שבו הם לומדים. הבית ספר שלח את הילדים בכדי להקליט שיר למסיבת סיום כיתה. השיר הנבחר היה תמיד חלמתי של אליעד נחום. הבנות התחילו לשיר את השיר בצורה מופלאה לאחר שעבדנו איתם בצורה רגישה ועדינה על הביצוע ונתנו להם אינספור פידבקים להרגשה הטובה. לאחר מכן הם התפצלו ל-2 קבוצות קטנות יותר כדי לשיר משפטים קצרים בשיר בצורה של סולו, גם כאן עבדנו איתם בצורה מקצועית והדרכנו אותם עד לביצוע המושלם. לבסוף חיברנו את ההקלטה שלהם והפכנו את השיר לשיר קבוצתי אחיד ורציף.

groom 453953 640 200x300 - הקלטת שיר קבוצות נוער מיוחדות
הקלטת שיר – אחים לילדים עם אוטיזם

למחרת היו אצלנו באולפן קבוצת נוער מפנימיה מצפון הארץ. בעליי הפנימיה רצה שהילדים שאוהבים מוזיקה יחוו מה זה להיות בתוך אולפן הקלטות, לעבוד עם מפיק מוזיקלי ולהרגיש מה זה להיות זמרים ליום אחד. וכך היה.. הילדים הגיעו בהתלהבות שיא. רצו להרגיש ולדעת הכל..היינו מאושרים לראות את האושר על פניהם..

הקלטנו את כולם שרים ונתנו לכל אחד את תשומת הלב שמגיעה לו. הבעלים של הפנימיה שלח לנו מייל לאחר הפנימיה בו הוא מודה לנו מקרב לב:  "מדהים לראות מה ניתן לעשות ולהפיק באופן מקצועי כל כך מהר! ילדי הפנימיה קיבלו את חלום חייהם, ועובדי הסטודיו היו באמת ידידותיים, נמרצים ותומכים. הם הסתגלו לרצונות ולרעיונות של הנערות והנערים וניסו גישות שונות כדי לכלול את כולם בדרכים שרצו. אנחנו מחפשים לקחת עוד כמה קבוצות אחרות שלנו לשם עכשיו, אני ממליץ על זה לאחרים בוודאות. ניסיון מבריק ומפגש לקבוצת נוער מסוג זה. שוב תודה".

הקבוצה השלישית שהגיעה אלינו לאולפן היא קבוצה מאוד מאוד מיוחדת: הקלטת שיר של ילדים עם אוטיזם שהגיעו יחד עם האחים והאחיות שלהם בכדי להקליט שיר שאיתו הם יופיעו בערב מיוחד שיוקדש להורים. אחרי הפחד והביישנות הראשונית הטבעית לילדים, כולם נכנסו למצב רוח חיובי והקלטנו גרסה פנטסטית של השיר "ציירי לך שפם" שיר מדליק וכיפי שהילדים נורא נהנו בו!

 

המארגנת שרי טרנבול (שגם השתתפה בשירה) כתבה לאחר מכן "תודה שוב על היום וזה היה כיף גדול! לירון הבעלים של האולפן הוא טיפוס כל כך קל ועזר עם הילדים להשתתף, למרות שמדובר בסיטואציה לא כל כך נעימה להתמודד עם ילדים עם אוטיזם הוא עשה זאת בצורה נפלאה ועזר לכולם להירגע ולהיכנס באנרגיות חיוביות להקלטה וליהנות יותר ".

תוכן עניינים

סגור