האם אפשר באמת לתקן זיופים באולפן הקלטות ?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לא חייבים להיות זמרים: האם אפשר לתקן זיופים באולפן הקלטות?

החשש הנפוץ ביותר בקרב הנשים והגברים המגיעים להקליט שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי, הוא החשש מכל הזיופים בזמן השירה.
"אולפני לי-רון" כאן בשביל להרגיע ולהסביר על תהליך ההקלטה המהנה, החזרות על כל משפט ומשפט, תיקוני הקול באמצעות אפקטים שונים והחוויה שבסופה תצאו עם שיר לכל אירוע או כמתנה מקורית עם מינימום זיופים ומקסימום הנאה.

בליווי מפיק מוזיקאלי: מקליטים בכיף ללא חשש מזיופים

music 4027332 640 1 300x274 - האם אפשר באמת לתקן זיופים באולפן הקלטות ?
תיקוני זיופים אולפן הקלטות

נתחיל מספויילר לשאלת המאמר, ניתן לתקן זיופי קול באמצעות חזרות ואפקטים שונים בתוכנות עריכה מתקדמות. יש לנו ידע ושיטות מיוחדות לשיפור הקול ועבודה עם זמרים על הזיופים. 
אם טרם נחשפתם לעובדה זו, חשוב שתדעו כי מרבית שירי המיינסטרים המושמעים ביוטיוב ובתחנות הרדיו השונות, אינם מציגים את קולם האמיתי של הזמרים הידועים בארץ ובעולם וכל זמר או זמרת מבצעים חזרות רבות על כל משפט ומילה ולבסוף, יחד עם המוזיקה והאפקטים הקוליים, מבצעים עריכה משמעותית לקולם ויש כאלו שאף משתמשים בתיקונים אגרסיביים כדוגמת תוכנת האוטו-טיון.

כדי להגיע לשיר במתנה לכל אירוע ברמה גבוהה הממצה את המקסימום האפשרי, באולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בהקלטות שירים לאירועים שונים, הקלטות יחידים, זוגות והקלטת שיר קבוצתי במתנה.
אולפן ההקלטות מאובזר בציוד סאונד והקלטה מתקדמים להקלטת סאונד ברמה גבוהה, בידוד אקוסטי איכותי לבידוד רעשי רקע ותוכנות עריכה מתקדמות ותפקידן לאפשר עריכה מקצועית ושילוב אפקטים המתקנים זיופים ומשפרים את קולכם.

תהליך ההקלטה באולפן ההקלטות פשוט, מהנה ותומך

התהליך פשוט ומהנה, לאחר שבחרתם שיר וקבעתם יום ושעת הקלטה ב"אולפני לי-רון", מגיעים לאולפן מבצעים חזרה קצרה לבדיקת גוון הקול והתאמת השיר לקול.
לאחר חזרה וחימום קול אם תרצו, תוכלו לשמוע את המפיק המוזיקאלי ואת המוזיקה דרך אוזניות איכותיות, אנו נתאים את המיקרופון לגובה של המקליט/ה או המקליטים שיר במתנה ונתאים את התדרים בצורה הטובה ביותר.
במהלך ההקלטה המפיק המוזיקאלי ידע לכוון אתכם, להדריך ולסמן לכם אם יש צורך בחזרה על משפט מסוים או במידה ואתם מרגישים שיש צורך לחזור על משפט מסוים.
התהליך המפורט הוא תהליך שעובר כל זמר בישראל ובעולם, משלב ההקלטה ועד לשלב הוספת האפקטים ותיקוני זיופים.
למרות זאת זכרו כי עקב הליווי האישי, הציוד המתקדם ותוכנות העריכה החדישות – אין צורך להיות זמרים כלל, כולם יכולים להקליט שיר במתנה ללא לחץ או חשש מזיופים.

לכבוד איזה אירוע מעניקים שיר במתנה?

לאורך השנים האחרונות "אולפני לי-רון" ראו כל אירוע אפשרי, הקליטו מאות ואלפי הקלטות שונות ומגוונות והפכו לשחקנים חזקים בתחום ההקלטות לאירועים.
אירועים רבים יכולים להתאים להקלטת שיר במתנה: הקלטת שיר לחתונה, הקלטת שיר קבוצתי לעובד או מנהל מהעבודה, הקלטת שיר ליום הולדת, מסיבת רווקות/רווקים, יום נישואין, חתונת הזהב, הקלטת שיר לבת מצווה או בר מצווה ולכל אירוע שרק עולה במוחכם ומצריך שיר כמתנה מקורית.
כל אחד יכול, הרגישו חופשי לזייף – כמו כל הזמרים המקצועיים, גם אתם תקבלו את הלווי, התמיכה והעריכה לשיפור קולכם הטבעי.

תוכן עניינים

סגור