רעיון למתנה מקורית : הקלטת שיר או הפקת קליפ במתנה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן יש הצעה מושלמת לכל אירוע או חגיגה. תנו גם לילדים הקטנים וגם לילדים המבוגרים משהו שלעולם הם לא ישכחו. חווית מתנה יוצאת דופן ומיוחדת במינה שבה הם יקבלו הרפתקה מושלמת באולפן הקלטות. הקלטת שיר או הפקת קליפ במתנה לכל אירוע שתרצו!
אולפני לי-רון פותחים את הדלתות עבור זמרים חובבניים ומתחילים.. גבר או אישה, צעיר או מבוגר, ילד או קשיש..כל מה שצריף הוא האהבה למוזיקה ואהבה לשיר. חוויה לכל החיים !

להקליט באולפן הקלטות

לא צריך כישרון מלידה בשביל להקליט שיר באולפן. אם אתם מחפשים מתנה ליום הולדת או בר מצווה או חתונה..זאת מתנה מושלמת, ייחודית , וקצת שונה מכל המתנות הבנאליות.

תחליטו מי ישיר את השיר..האם החברים הטובים, המשפחה, רק בן הזוג..מי ישיר את השיר? ותגיעו להקליט שיר בסשן כיפי ומצחיק. רעיון מושלם להפתעה. אנחנו מבטיחים שיהיה לכם המון צחוקים, בידור וריגושים.

זה לא כל כך חשוב הכישרון שאיתו מגיעים להקלטה, מכיוון שהמטרה העיקרית היא ליהנות..אנו לא הולכים להוציא סינגל אלא רק שיר שתוכלו להעניק במתנה בשביל הכיף והצחוקים..אך אנו ננסה בעזרת תוכנה וציוד מתקדם באולפן ההקלטות לעשות את המקסימום בכדי לערוך לכם את הקול, לשפר אותו ולהוסיף מגוון אפקטים שיעזרו לכם לשיר טוב יותר.

להקליט שיר באולפן הקלטות זה גם דרך נפלאה ליצור חיבור בין המשתתפים..לדוגמא בין החברים של החתן לחברות של הכלה, או בין עובדים בחברה שרוצים להקליט שיר למנהל שעוזב..דרך נפלא למצא פעילות חברתית לא שגרתית שבה כולם יכולים ליהנות ולשתף חוויות נפלאות ומצחיקות לעתיד..

בין אם אתם רוצים להקליט רק את השיר או גם לערוך וידאו קליפ, אנו נספק לכם שירותי הקלטה מקצועיים ונעזור לכם בכל תהליך ההקלטה..החל מבחירת השיר, התאמת מילים מקוריות, הדרכה צמודה באולפן הקלטות, עריכה ושיפור הקולות שלכם, צילום וידאו מקצועי, עריכת וידאו ועוד..אתם רק צריכים להגיע וליהנות!

תוכן עניינים