אולפן הקלטות נייד? בדיחה לא מקצועית!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפן הקלטות נייד? תחשבו שוב!

האם חשבתם להביא את אולפן ההקלטות אליכם באמצעות אולפן הקלטות נייד? מחפשים להקליט שיר לאירוע? שיר סיום לבית ספר או תיכון? אל תתפשרו על אולפן הקלטות נייד, כזה שעתיד לאכזב אתכם ולא יצליח להגיע לרמת אולפן הקלטות מקצועי בסיסי או מתקדם.
הקדישו דקה מזמנכם כדי להבין את הטעות המקצועית בבחירת אולפן הקלטות נייד: סאונד שאינו מקצועי מספיק, ציוד חלש ברמתו מול אולפן הקלטות מקצועי קיים, אקוסטיקה לא טובה ובעיות נוספות שמרחיקות אתכם ממה שאתם באמת צריכים.

נא להתרחק בהתאם: אולפן הקלטות נייד לא שווה את הזמן והכסף

אלפי ישראלים מחפשים להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי עבור אירוע כדוגמת יום הולדת, בר/בת מצווה, מסיבת רווקים/רווקות, חתונה, הקלטת שיר למסיבות סיום ועוד.
כל אדם, זוג או קבוצה המחפשים להקליט שיר קאבר או לצלם קליפ לשיר שהקליט, מעוניינים לקבל תמורה טובה לתשלום, תמורה בדמות איכות הקלטה ברמה גבוהה המכבדת את המקליטים.


הרעיון של אולפן הקלטה נייד יכל להיות מגניב אך לצערנו אולפן הקלטות נייד הוא לא יותר מאשר גימיק נחמד כי הוא לא באמת מתאים להקלטת שיר קאבר עבור אירוע או מסיבת סיום ברמה גבוהה..התוצר לעולם לא יהיה זהה ברמה הסאונד, האיכות והמקצועיות.

באולפן הקלטות נייד אין אקוסטיקה טובה ולכן רעשי רקע יכולים להכנס להקלטה (תחשבו על זה שבדיוק שאתם מקליטים מישהו יצעק ברקע או מונית תצפור וזה ייכנס להקלטה שלכם..באולפן הקלטות מקצועי יש אקוסטיקה עם בידוד רעשים מקסימלית ולכן הסאונד הכי טוב שרק אפשר! בנוסף, באולפן הקלטות נייד המפיק מקליט אתכם בנפרד והוא יושב עם אוזניות באותו חדר שאתם תקליטו..ממש כמו הקלטה חובבנית כי כל רעש קטן זולג למיקרופון וזה לא כיף להקליט בצורה כזו..באולפן הקלטות מקצועי אשר מחולק ל-2 חלקים נפרדים עם חלון אקוסטי אפשר גם להקליט מספר אנשים במקביל ולא תהיה זליגה למיקרופון וגם אם מגיעים מספר אנשים אז ניתן לצפות בהם דרך החלון וכמובן תקבלו אוזניות מיוחדות.

באולפן הקלטות נייד אין מכשור מתקדם ומגיעים עם מיכשור הקלטה מינימלי ולכן הסאונד הטוב נשאר באולפן עצמו ומגיעים להקלטה רק עם ציוד מינימלי שגורע מאיכות הסאונד הסופית..באולפן הקלטות מקצועי יש כלי הקלטה וציוד מתקדם בתוך המחשב ומחוץ למחשב כמו קומפרסור, כרטיס קול, מוניטורים, אקולייזר, סינטיסייזר, פרה אמפ, מיקסר ועוד!

אולפן הקלטות נייד אמנם מציע נוחות שלא צריך להביא את כולם יחדיו באותו זמן לאולפן ולא צריך לנסוע למקום מסוים בכדי להקליט, אך זו ממש התפשרות שבסופו של דבר תעלה לכם ביוקר..מספר לקוחות שלנו ניסו בעבר את אולפני ההקלטות הניידים, שילמו הרבה כסף והתבאסו מהתוצאה ואז הגיעו אלינו לתיקון של ההקלטה!

בסופו של דבר אתם תבזבזו יותר זמן בהקלטה ביתית שיגיעו אליכם כי יצטרכו לערוך יותר (כי אין אקוסטיקה טובה ולכן עושים יותר טייקים מוקלטים) וזה יותר מסובך להקליט וכל פעם להכניס אנשים לחדר או לסלון)..באולפן

אם נתקלתם באינטרנט אפשרות אולפן הקלטות נייד, דעו את החסרונות הרבים של אולפן נייד טרם סגירת יום ושעת הקלטה:
אולפן הקלטות נייד לא מחזיק בציוד הקלטה וסאונד מספיק מקצועיים כמו באולפן הקלטות מקצועי פרטי.
הבידוד האקוסטי באולפן הקלטות נייד לא קיים (אין הרמטיות אקוסטית), אולפן הקלטות מקצועי מאובזר בציוד הקלטה מתקדם המתאים לאולפנים נייחים קבועים ובנוסף גם בבידוד אקוסטי איכותי, הבידוד האקוסטי מאפשר להשיג סאונד איכותי ונקי מרעשים.
ההבדל בתוצאה הסופית בין אולפן הקלטות נייד לאולפן הקלטות מקצועי נייח הוא גדול.
ניתן להגיד שהסאונד הסופי שתקבלו באולפן הקלטות נייד אינו אותו סאונד ברמה גבוהה מאוד, כפי שניתן להשיג באולפן הקלטות מקצועי.
עלות הקלטת שיר באולפן הקלטות נייד יכולה להיות זהה או אפילו יקרה מהקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי קיים (עלות הנסיעה אליכם תשוקלל במחיר הסופי).

אולפן הקלטה נייד
אולפן הקלטה נייד

אולפן הקלטות נייד סומך על הרצון שלכם להקליט בבית שלכם, במקום העבודה או בשטח פתוח אך אל תפלו בפח!

מי מאיתנו לא אוהב ללכת כמה צעדים ולהגיע למקום או להשיג את היעדים שלו? השאלה הנשאלת: האם אתם מוכנים לוותר על איכות כדי לחסוך כמה דקות נסיעה?
הרעיון של אולפן הקלטות נייד מבוסס על העצלנות של כל אחד ואחת מאיתנו, כשאתם מחפשים אולפן הקלטות אתם ודאי מחפשים אולפן הקלטות מקצועי, כזה המתאים לסדר גודל של הקלטות לאירועים שונים או מסיבות סיום ומאפשר לכם להשיג תוצאה ברמת איכות גבוהה מאוד (בדיוק כמו הזמרים הגדולים).
במידה ואתם בוחרים ברעיון אולפן הקלטות נייד אתם בוחרים בתוצר ברמת איכות נמוכה משארי אולפני ההקלטות.

אם כך, למה יכול להיות טוב אולפן הקלטות נייד? אטרקציה מעניינת בתוך אירוע כשעשוע נחמד עבור האורחים, אך לא בהקלטת שיר קאבר עבור אירוע או עבור הקלטת שיר לקליפ.אולפן הקלטות נייד יוכל להתאים בנוסף לשידורי פודקאסט מאזורים שונים בארץ, איכות הקלטה ברמה בסיסית יחסית לאולפן הקלטות מקצועי. 

תוכן עניינים