איך לבחור שירים להקלטה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רבים המקליטים שיר במתנה באולפן הקלטות יחלו בחיפוש אחר שירים להקלטה, מגוון רחב של שירים שיספקו להם בחירה נכונה ומתאימה של שיר קאבר. אם בחרתם להפתיע בשיר במתנה עבור אדם אחד, הקלטה זוגית או אפילו הקלטה קבוצתית – החלק של בחירת השיר חשוב לא פחות מהמתנה עצמה ולעיתים בהקלטות שונות מבצעים שינוי במילים המקוריות שלי השיר.

מתנה מושלמת עם מגוון רחב של שירים להקלטה

אחד האתגרים המרכזיים בעבור כל אירוע הוא נושא המתנה, איך להפתיע במתנה מקורית?
כדי לעשות לכם את החיים קלים ומגוונים יותר, "אולפני לי-רון" פתחו את שערי האולפן להקלטות בעבור כל אירוע וכל אדם כבר לפני מספר רב של שנים, עם מאות ואלפי הקלטות שיר במתנה וניסיון עצום בעבור כל סוג אירוע: שירים להקלטה ליום הולדת, בר/בת מצוות, שיר במתנה לחתונה, מסיבת רווקים רווקות, יום אהבה, יום נישואין, הקלטת שיר של עובדים במקום עבודה ועוד שלל סיבות להעניק לקרובים אליכם או לעצמכם שיר במתנה.
במקום לבזבז ימים ושבועות במציאת מתנה מקורית, שיר במתנה מרכז לכם את החשיבה רק סביב ההתבלטות אודות השירים להקלטה.

יחד עם שלל האירועים האפשריים להם מעניקים שיר במתנה, קיימים גם מגוון רחב מאוד של שירים להקלטה אותם תוכלו לשיר באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון".
בזמן שאתם מתלבטים איך לבחור שירים להקלטה, זכרו שכל אחד מכם יכול לשיר ואין צורך ביכולות ווקאליות מיוחדות – כמעט כל המקליטים שירים במתנה אינם זמרים.

איך בוחרים שירים להקלטה טרם הגעה לאולפן הקלטות?

האנשים המגיעים להקליט שיר לאירוע או כמתנה שקיבלו מתבלטים על בחירת שיר הקאבר שאותו הם יקליטו, מתוך מאגר גדול של שירים להקלטה שווה להשקיע כמה דקות של מחשבה על השיר שאותו אתם עומדים להקליט.
בחירת שיר להקלטה היא אינדיבידואלית ותלויה בז'אנר אותו אתם אוהבים או סוג הזמר/ת, זכרו שכמוכם כמעט כל המקליטים אינם זמרים ומומלץ לבחור שיר שתוכלו לשיר אותו בכיף ושאינו דורש יכולות ווקאליות גבוהות במיוחד.
במסגרת בחירת שירים להקלטה קחו בחשבון שהקלטת השיר עוברת עריכת סאונד מקצועית ותיקוני קול, כך שתרגישו חופשי לזייף.

האם לשנות את מילות השיר?

סוגיה בלתי נפרדת מתהליך בחירת השיר להקלטה סובבת סביב מילות השיר המקוריות, אם השיר שהקלטתם נכתב לכבוד אירוע מסוים ייתכן ותרצו לשנות את מילות השיר.
במידה ואתם משנים את מילות השיר, חשוב להיצמד ללחן המקורי של השיר ולשנות את המילים בהתאם.
אם אתם קבוצה המגיעה להקליט, מומלץ לסכם על מילות השיר שאתם עומדים להקליט (אם שיניתם וגם אם לא) כדי שהמקליטים יגיעו מוכנים.

אחרי שבחרתם שיר להקלטה – זה הזמן להיכנס לאולפן ההקלטות המקצועי!

"אולפני לי-רון" פגשו מאות ואלפי מקליטי שירים לאירועים ושירים במתנה שביצעו שירים להקלטה רבים, המבוצעים באולפן הקלטות מקצועי – עקב הביקוש הרב בכל חודשי השנה, חשוב לתאם מספיק זמן מראש את יום ושעת ההקלטה, בשיחת הטלפון ציינו כמה מגיעים להקליט שיר והאם אתם מעוניינים לשדרג לקליפ במתנה.
אולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" הוא אולפן המתמחה בסוגי רבים של הקלטת שירים לאירועים ושירים במתנה, כל מקליט באולפן מלווה על-ידי מפיק מוזיקלי רב ניסיון בתחום ותפקידו למצות את הפוטנציאל שלכם במהלך הקלטת השיר במתנה.
אולפן ההקלטות מאובזר בציוד הקלטה מתקדם ובידוד אקוסטי מקיר לקיר, ההשקעה הרבה באולפן ההקלטות מאפשרת לכם לקבל איכות סאונד גבוהה מאוד ונקייה מרעשים.
בגמר הקלטת השיר שהקלטתם, המפיק המוזיקלי יערוך את קולכם ויוסיף אפקטים באמצעות תוכנות עריכת סאונד מתקדמות ליצירה תוצאה סופית מקצועית וביחס אישי כמו הזמרים הגדולים.

הופכים את השיר במתנה לקליפ לכל המשפחה והחברים

בחירת שירים להקלטה אינה הבחירה היחידה שלכם, אם בחרתם לשדרג את השיר במתנה בחרתם בקליפ במתנה המתאים לכל אירוע.
במסגרת הקליפ אותו תיאמתם מראש עם משרדי "אולפני לי-רון", תצלמו את עצמכם שרים בליפסינג (תנועות שפתיים למצלמה) בצילומי פנים בתוך האולפן או צילומי חוץ.
הקליפ יכול להתרכז באדם אחד, זוג וקליפ קבוצתי המבוקש מאוד בקרב קליפ חברים לחתונה או קליפ פרידה מעובד/מנהל בעבודה.
אם אתם מקליטים את הקליפ באולפן תוכלו להשתמש באביזרי האולפן השונים, בצילומי פנים או חוץ תוכלו להביא אביזרים מהבית (אביזרים נפוצים: חולצות מודפסות ושלטים).
בגמר הצילום תבוצע עריכה מקצועית לשיר ותקבלו שיר וקליפ במתנה.

תוכן עניינים

סגור