אין מתנה יותר רומנטית. הקלטת שיר דואט לזוגות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חיים זוגיים אינם קלים, הצורך בשיתופיות ופילפול הזוגיות מביא את הזוגות הרבים לחפש אתגרים, פעילויות משותפות מעניינות ובאירועים שונים להעניק מתנה מקורית לאישה או לגבר.
בעלך יודע לשיר? חבר שלך חושב שהוא זמר? אתם צמד מוזיקלי ששרים באוטו או באמבטיה בלבד? אוהבים לעשות קריוקי ביחד?!
אם אתם מחפשים מתנה רומנטית אמיתית, הקלטת שיר במתנה כדואט מרגש היא החוויה האמיתית והנכונה עבורכם.

הקלטת דואט: רומנטית, מקורית, מגבשת

רבים הם האנשים המגיעים לאולפן ההקלטות כדי להקליט שיר לכל אירוע וכל מטרה: יום הולדת, חתונה, עובדים שרים למנהל או עובד שעוזב, בר/בת מצווה, יום אהבה, חתונת הזהב, מסיבת רווקים/רווקות – את כולם ראינו וכולם הגיעו בשביל החוויה ויצאו עם מתנה לאדם היקר להם.
לאולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" מגיעים יחידים לשירה, זוגות ולא פעם גם קבוצות המעניקות מתנת שירה גדולה ומושקעת.

הקלטת דואט לזוגות נפוצה בעיקר בימי הולדת של בני הזוג, יום האהבה ולפעמים מגיעים זוגות בשביל יום חוויה מצחיק ומהנה.
זוג המגיע להקליט דואט באולפן ההקלטות ולכל סיבה שלא תהיה, נכנס לחוויה משחררת שמאפשרת לבני הזוג ליהנות מרגעים זוגיים מצחיקים, לנצור רגעים מצחיקים ומהנים בסיפור הזוגי וחשוב מכל להתגבש כזוג ובכך לשפר את חיי הזוגיות או הנישואין.
אם ברצונם של בני הזוג להעניק את השיר כמתנה ליום ההולדת של האישה או הגבר, הרי שהקלטות דואט באולפן היא מתנה מקורית וייחודית המאפשרת לבני הזוג להיזכר ברגעי ההקלטה ובתוצר הסופי למשך שנים רבות.

באולפן ההקלטות אף אחד לא צריך להיות זמר של ממש

מלבד העובדה שהקלטה של שיר באולפן הקלטות לכל אירוע היא אינה מלחיצה, חשוב ליידע את כלל המקליטים לעתיד כי מרבית המקליטים אינם זמרים גדולים, חובבים או אפילו זמרים מתחילים.
לאחר שבחרתם שיר שאותו תרצו להקליט קבעו יום ושעה עם אולפן ההקלטות, בנוסף בחרו אם אתם משנים חלק ממילות השיר, משנים את כל מילות השיר או משאירים את מילות השיר כפי שהן.
ההמלצה שלנו היא לבחור בהתאם לתחושות שלכם ובהתאם לרצונות שלכם, במידה ובחרתם לשנות חלק או את כל מילות השיר בדקו שהשינוי שלכם אכן תואם את הלחן המקורי.

pictures of couples 1139024 640 - אין מתנה יותר רומנטית. הקלטת שיר דואט לזוגות
הכנת דואט של בני הזוג

מרבית המקליטים באולפן הקלטות מגיעים בשביל החוויה ובשביל הענקת המתנה, התפקיד שלנו כאולפן הקלטות מקצועי ועתיר ניסיון הוא ללוות אתכם בכל התהליך, לכוון אתכם במקומות הנכונים ולאחר עריכה להביא לתוצאה הטובה ביותר שניתן.
אם אתם חוששים מזיופים או טעויות – אל דאגה, בכניסתכם לאולפן תפגשו מפיק מוזיקאלי רב ניסיון, המומחה זה שנים בהקלטות לאירועים שונים ומטרות מגוונות.
המפיק המוזיקאלי יבצע מספר חזרות במידת הצורך, יכוון וידריך אתכם בהתאם ולבסוף יוסיף אפקטים ויערוך את השיר כדי לתקן זיופים ולשפר את איכות השיר.

"אולפני לי-רון" מאובזרים בציוד הקלטה וסאונד מתקדמים, תוכנות עריכה מעודכנות וכן בבידוד אקוסטי באיכות גבוהה.
יחד עם המפיק המוזיקאלי, תוכלו להרגיש חופשי לשיר כפי שתרצו, להשתחרר ולבסוף לצאת עם דואט זוגי משותף שאותו תוכלו להשמיע לכל מי שתרצו או להשאיר אותו כסוד הפרטי הקטן שלכם.

מאבזרים ומשדרגים את הדואט

בסיום ההקלטה והעריכה תצאו עם שיר דואט מרגש ומקורי המוקלט באיכות סאונד גבוהה, השיר יגיע על גבי דיסק שעליו תוכלו לבחור להדפיס תמונה/תמונות והקדשה אישית.
את הדיסק תוכלו לקבל במארז עץ מהודר ויוקרתי בצבעים אדום או כחול, מארז העץ ישמור על הדיסק עם ההקדשה וכן על השיר עצמו (אנו ממליצים לשמור את השיר גם במחשב/כרטיס זיכרון חיצוני/ענן).

המלצה נוספת בה בוחרים חלק גדול מהמקליטים, היא צילום קליפ במתנה.
אם אתם מעניקים את הדואט כמתנה לאישה או לגבר, שרים אותו לרגל יום האהבה או בכל סיבה כזאת או אחרת – אנו ממליצים לחזק את המקוריות של המתנה ולבחור בלהיט של אולפן ההקלטות, קליפ במתנה המשפר את הייחודיות של השיר ומעניק נופח ויזואלי לכל החוויה.
לפרטים נוספים ותיאום קליפ במתנה, יש ליצור קשר עם "אולפני לי-רון" ואנו נספק עבורכם את כל המידע המלא.

תוכן עניינים

סגור