חווית הקלטה משפחתית – הקלטות משפחתיות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

  • הקלטת שיר המשפחה האהוב – סשן של שעתיים באולפן הקלטות
  • הדרכה אישית וצמודה של מפיק מוזיקלי מנוסה בכל תהליך ההקלטה שייתן לכם אינספור טיפים ועצות כיצד לשיר נכון וטוב יותר
  • סטנדרטים מקצועיים של אולפן הקלטות
  • מתאים ל4 אנשים – כל אחד יקבל בסוף ההקלטה דיסק עם תמונה

חוויה משפחתית מקורית – בילוי משפחתי מקורי שאין שני לו

Dollarphotoclub 82280967szzzzze 300x220 - חווית הקלטה משפחתית - הקלטות משפחתיות
שיר במתנה לסבתא

לגבש את כל המשפחה ולהביא אותה לשעתיים של בילוי באולפן הקלטות… יש המון משפחות מוזיקליות בעולם וגם בישראל כמו משפחת ג'קסון או אוסבורון או אפילו משפחת תבורי, אך אנו לא מצפים שתהיו זמרים מקצועיים, גם חובבניים ובינוניים זה מספיק כדי להוציא מהקול שלכם את המיטב ולהפוך אתכם לזמרים מקצועיים ביום אחד. אם אבא אוהב לשיר, הילדים אוהבים לשיר ולנגן בגיטרה והאמא בכלל יודעת לשיר רק בפאלס'ט, זה המקום שלכם לחוויה של פעם בחיים!

אנו בטוחים שבכל משפחה יש לפחות אדם אחד שאוהב לשיר להנאתו. החוויה שאנו מציעים ל4 משתתפים (אפשר גם יותר בהצעת מחיר שונה) היא טעימה על קצה המזלג מה זמרים מקצועיים צריכים לעבור בסשנים באולפני הקלטות, כיצד זה מרגיש לעבוד מול מפיק מוזיקלי שעורך לכם את הקול ואיך נראה תהליך ההקלטה מבפנים שאתם במרכז מול המיקרופון.

איך זה עובד?

אתם באים לאולפן ההקלטות, בוחרים איזה שיר תרצו להקליט. אנו בטוחים שבכל משפחה יש את "שיר המשפחה"..בין אם זה משהו ששמעתם בנסיעות בטיולים, בין אם זה שיר שאבא שר לאמא כל הזמן או בין אם זה שיר שהילדים אוהבים ושרים כל היום..מהו שיר המשפחה שלכם? יש לנו מאגר פלייבקים גדול ואנו בטוחים שנמצא לכם את השיר הרלוונטי למשפחה שלכם.

אחרי שבחרתם שיר אנו נחלק לכל אחד קטע סולו וקטעים של שירה משותפת ונקליט אתכם שרים מול המיקרופון. המפיק המוזיקלי באולפן ינחה אתכם וידריך אתכם בכל זמן ההקלטה מה אתם עושים טוב ומה פחות טוב ויעזור לכם לשפר את הביצועים הוואקלים שלכם.

בסוף ההקלטה אנו נבצע מקצה שיפורים בתוכנה ונתקן זיופים, נוסיף אפקטים מיוחדים לקול שלכם, נגביה את הסאונד ונבצע פעולות שקשורות למיקס ומאסטרינג.

אתם תצאו מהאולפן בהרגשה שאתם זמרים מקצועיים לכל דבר, תצאו מאיתנו שלכל אחד ממכם יש דיסק ביד עם השיר המשפחתי שהקלטתם בבילוי המשפחתי המשותף, עם תמונה שלכם שהדפסנו במיוחד עבורכם על הדיסק עצמו בהדפסת לייזר איכותית.

בילוי משפחתי כמו זה לא עשיתם מעולם…זה הזמן לחוויה משפחתית של פעם בחיים שתזכרו ותדברו עליה עוד הרבה שנים קדימה! ואנו בטוחים שתספרו לכולם איך זה הרגיש, איך זה היה, ואיך זה נשמע 🙂

תוכן עניינים

סגור