אולפני הקלטות: איך לתקן קולות מזויפים באולפן?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בעידן המודרני כל וואקל המוקלט באולפני ההקלטות המקצועיים יש תיקונים והוספת אפקטים – כל אחד עם כל קול יכול להקליט, כל אחד יכול מכם יכול להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי.
באמצעות תוכנות עריכה מתקדמות במחשב אולפן ההקלטות, שירת המקליטים עוברים עריכה ושיפצור ליצירת ביצועים טובים יותר לאחר ההקלטה באולפני ההקלטות.
הקלטת וואקל באולפני לי-רון מתבצעת כבר שנים רבות, בלווי מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון המלווה ועורך את הקולות המוקלטים בסוף כל שיר בין אם אתם שרים סולו לבד או עם קבוצת זמרים/זמרות.

מה זה בעצם הקלטת קולות? הקלטת השירה שלכם, הוואקל. קול השיר שבו הזמר או הזמרת מגיעים אל אולפני הקלטת ומבצעים את הביצוע שלהם במיקרופון המקצועי בתוך אולפן ההקלטות. להקליט קול זה אמנם לא פשוט וזה דורש עבודה רבה באולפן אך בסופו של דבר התוצאה משתלמת..הרבה לא יודעים אבל אפשר "לתקן קולות מזויפים"..מה זה אומר? בדיוק כמו "פוטושופ" גם בהקלטת קול באולפן הקלטות יש אפשרות לתקן ולטשטש את הקול ובצורה הזו לתקן זיופים ולשפר את סאונד המקליט/ה ואת הסאונד שיוצא מהגרון..אולפני לי-רון מתמחים בהפקת וואקל והקלטות שירה באופן מקצועי ואנו עובדים עם כל אחד באולפן באופן הדוק על הקלטת הקול ועורכים אותו עד לביצוע המושלם והמדויק ביותר!

תיקון קול באולפן, איך זה מתבצע?

הקלטת שיר בת מצווה תיקון זיופים

תתפלאו אבל גם הזמרים והזמרות הכי גדולים בתעשיית המוזיקה העולמית מזייפים ולפעמים לא נמצאים בסולם השיר או עושים שגיאה עם הקול שלהם..החל ממדונה, ברטני ספירס וכן גם עומר אדם..באולפן הקלטות יש תוכנות עריכה מתקדמות שמאפשרות לתקן זיופים ולשפר את הקול. תיקון זיופי קולות באולפני ההקלטות של אנשים המגיעים להקליט שירים ותסריטים שונים קיימים כבר עשרות שנים, כמעט כל השירים העכשוויים ומרבית השירים בעשורים האחרונים עברו עריכת קול באולפני ההקלטות בארץ או בעולם במידה כזו או אחרת.
אולפני ההקלטות מתקנים קול מסוגים שונים על-מנת לשפר עבורכם את קולו של הזמר/ת ולמצות את מקסימום הפוטנציאל האפשרי. 
למרות שישנם אולפני הקלטות המתקנים או משפצים את הוואקלים המוקלטים השונים עד לכדי קול אחר לחלוטין, המטרה העיקרית היא לשפר ולא להחליף.
אם ישנם זמרים מצליחים כיום הדואגים לתיקון קולם באולפני ההקלטות ולעיתים תיקונים אגרסיביים, כל אחד מכם יכול להיות זמר – גם אם מעולם לא שרתם וגם אין לכם יכולות שירה בכלל.
בסוף הקלטת השירה באולפני ההקלטות בארץ מתקבל קובץ הקלטה (טראק שירה), הקלטה שזקוקה לתיקון זיופים והוספת אפקטים שונים תבוצע ע"י המפיק המוזיקאלי כדי להביא את ההקלטה למצב אליו כיוון הזמר/ת.
כולם עוברים את תהליך תיקון הקולות המזויפים באולפן:
מאנשים שאינם זמרים כלל המקליטים שירים מכל סיבה ועד לזמרים הגדולים בארץ ובעולם.

כיום, בהקלטות שירים לאירועים כמו הקלטת שיר בר מצווה, חתונה, בת מצווה, יום הולדת, יום נישואין, חתונת זהב / כסף, מסיבת פרידה, מסיבת פרישה וכדומה…כל האנשים שמגיעים להקליט אינם זמרים וזמרות מקצועיים ולכן אולפני הקלטות והמפיק שמקליט את האנשים הללו משתמש המון בתוכנות תיקון זיופים בכדי לשפר את קולות המקליטים והמקליטות ולהוציא את התוצאה הטובה ביותר מהקול שלהם!

תיקון זיופי קולות באולפני הקלטות

אלף סיבות להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי?

כפי שכבר הבנתם, כל קול המוקלט באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" יכול להשתפר עם עריכה מקצועית ומותאמת לביצוע.
הסיבות להקלטה באולפן ההקלטות רבות ובניהן הקלטות לאירועים כמתנה ליום הולדת, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, שיר לחתונה, יום נישואין, הקלטת שיר ליום האהבה, הקלטת ברכת כלה/חתן, הקלטת שיר לעובד/מנהל שפרש או ערב חברה ועוד שלל אירועים המצריכים מאנשים שאינם זמרים כלל לשיר בקול מגוון באולפני לי-רון.
יחד עם הקלטות לאירועים, חברות ועסקים מענפים רבים במשק מבקשים להקליט הקלטות שיר באולפן ההקלטות עבור ההמתנה הטלפונית, הנתב או כהודעה אוטומטית לשיחה שלא נענתה.

למרות שמתבצעות חזרות על מילים בשיר בזמן ההקלטה, המפיק המוזיקאלי שומע כל תו בשיר שהקלטתם באולפן ובסיוע של ציוד ההקלטה המתקדם ותוכנות עריכת הסאונד, ניתן לתקן את הקולות שהוקלטו רגע לפני באולפני ההקלטות ובכך להגיע לתוצאה הסופית הטובה ביותר.
המפיק המוזיקאלי של "אולפני לי-רון" הוא מפיק עתיר הניסיון בהקלטות מסוגים שונים, המפיק עובר על הקלטת השירה שלכם ומפעיל את כל הכלים העומדים לרשותו באולפן כדי לספק לכם את התוצאה האיכותית ביותר.

לתקן קולות מזויפים אולפני הקלטות

להקליט את הקול שלכם באולפני לי-רון

"אולפני לי-רון" עובדים על מאות הקלטות לאירועים בשנה עבור אנשים שאינם זמרים כלל, כאלו הנוטים לזייף ומחפשים לבצע הקלטות מסיבות שונות.
בזמן ההקלטה המפיק המוזיקאלי מכוון ומבצע סבבי תיקונים על מנת שקול המקליטים באולפן ימצו את הפוטנציאל המוזיקאלי הגלום בהם, אם זייפתם או טעיתם המפיק יחזור אתכם על המילים או המשפט בשיר עד להקלטה הטובה ביותר שלכם.
יחד עם הליווי המוזיקאלי, קול המקליטים באולפני ההקלטות המקצועיים בארץ מוקלטים באמצעות ציוד סאונד והקלטה מתקדמים, "אולפני לי-רון" מאובזרים בציוד הקלטה מתקדם להקלטת סאונד וקולות באיכות גבוהה מאוד ובבידוד אקוסטי איכותי המבודד רעשים להקלטת קול נקייה מרעשי רקע.
במידה וקיים קובץ קול של כמה מקליטים באולפן תיקון שיר שהוקלט במקום אחר אפשרי,  אנו ממליצים מראש לא להסתבך עם אולפן לא מקצועי, אולפן נייד או אולפן ביתי – קבעו יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון" ודאגו למנוע סיבוך זה עם תהליך הקלטה המתחיל ונגמר במקצועיות ורמה גבוהה.

בשיחת הטלפון עם משרדי "אולפני לי-רון" הסבירו כמה אנשים מגיעים להקליט, הקלטת קול אחד או הקלטת קולות מרובים באולפן בהקלטה זוגית או הקלטה קבוצתית.
בשיחתכם תוכלו לברר על הפיכת השיר שהקלטתם באולפן לקליפ מקצועי.
המפיק המוזיקאלי ילווה אתכם במהלך כל ההקלטה, יבצע אתכם חזרות על נקודות בשיר ולבסוף יבצע עריכת סאונד במחשבי האולפן המתקדמים, ליצירת התוצאה הרצויה והטובה ביותר עבורכם.

תוכן עניינים