בחירת אולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

 

אז איך בוחרים אולפן הקלטות ומה צריך לדעת על בחירת סטודיו – אולפן הקלטות להקלטת שיר?

לפני ההקלטה

13131199 869783503131663 1532938492104665499 o 300x225 - בחירת אולפן הקלטות
אולפני לי-רון ברמת גן

אולפני הקלטות גדולים בעלי שטח רחב, ערך, ציוד, ויכולת. מחקר קצר של אולפנים בסביבה הכללית של איזור המרכז מציין ממוצע מחירים של 50-100 דולר עבור כל שעה להקלטה ממוחשבת. כמו בכל דבר יהיו כאלה שיציעו בזול הרבה יותר, אך גם התוצאה והתוצר הסופי יהיו באיכות ירודה. לכן רצוי לקרא טוב ביקורות, המלצות וחוות דעת וכמובן לשמוע דוגמאות לפני שאתם סוגרים אולפן הקלטות להקלטת השיר או הברכות שלכם.

כמו כן, בכל מקרה, תשאלו באולפנים אם אתם תעבדו עם מישהו מוסמך כדוגמת בעלים של האולפן או עם מומחה חלופי, שלרוב הוא סטודנט שעובד באולפן לצורך ניסיון ולכן לא בטוח שהוא יודע להוציא ממכם את המיטב.

אתה נתקל בזה, אני ממליץ לך לסיים את השיחה עם האולפן ולאתר אולפן חלופי. יש הרבה אולפנים. אתה לא צריך מישהו פחות מאלוף במוזיקה שיעבוד איתך.

לאחר ההקלטה

home disco serident1 bg 300x134 - בחירת אולפן הקלטות
הקלטה באולפן

לאחר שהקלטת, מישהו צריך לשדרג את הצליל שלך. כפי שצוין מעל, זה יכול להיות אפשרות עבור מישהו שבאמת רוצה להרוויח ממך ולתת לחובבן וסטודנט לעבוד על השיר שלך ויש אפשרות שאדם מקצועי ומנוסה יעבוד על זה. קישוטים כמו הד, דילאיי וכו' יכולים לשפר או להרוס את המוסיקה שלך, באותה מידה..החכמה היא לדעת איזה אפקטים ופלאגינים לשים, מה לשים ואיפה לשים.

היו אנשים שהגיעו אלינו לאחר ייאוש וחרטה שהם הלכו לאולפנים אחרים ולא היו מרוצים ולכן הקליטו את כל השיר מחדש אצלנו. ואז הם הבינו את ההבדל בין חובבנות למקצוענות. וכמובן יצאו מרוצים.

היום אתה לא צריך לעשות תקליטור כדי לקבל את המוסיקה שלך. האולפן שלך יכול לספק לך קובץ דיגיטלי WAV ממוחשב ולארגן אותו באיכות אידיאלית או קבצים פשוטים .mp3 עבור גאדג 'טים והאזנה צדדית שלך כמו בסלולר. אתה יכול לשלוח את המוסיקה שלך לאנשים או להציע באמצעות קבצים מקוונים חילופי קבצים כמו Dropbox, או לשים את השירים שלך שניתן לרכוש ב CD בייבי או Bandcamp, או לשים אותם על Soundcloud.

 

תוכן עניינים

סגור