האם הקלטה באייפון תישמע כמו הקלטה באולפן?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הקלטות באייפון עם מגוון אפליקציות תהפוך אותי לזמר/ת מקצועי? האם הקלטה באייפון טובה להקלטת שיר? האם תישמע כמו הקלטה באולפן הקלטות מקצועי? כל הפרטים >>

אלפי אנשים בישראל מחפשים להקליט שירים עבור סיבות מרובות, רובם יחפשו להקליט שיר עבור אירוע וחלקם יקליטו שיר קאבר כדי לקדם את קריירת המוזיקה שלהם.
עם ההתקדמות הטכנולוגית והאפליקציות מתקדמות להקלטה, האם באמת אפשר להגיע לאיכות הדומה לאיכות אולפן?
האם הקלטה באייפון טובה להקלטת שיר? האם תישמע כמו הקלטה באולפן הקלטות מקצועי?
על היכולות של ההקלטה בטלפונים החכמים והמחיר הנוח והזמינות הגדולה של אולפן ההקלטות לאירועים וזמרים מכל הסוגים והרמות.

לא מתאים לשירים, מעולה לסרטונים והקלטת שיחות טלפון

זמן רב עבר מאז המצאת הפונוגרף, המכשיר הראשון להקלטת צלילים וסאונד, מאז הפונוגרף התפתחנו וכיום כל אחד מאיתנו יכול להקליט את עצמו בווידיאו או אפילו להקליט סאונד באיכות סבירה ושיחות טלפון באיכות טובה.
מכשיר הטלפון הנייד של כל אחד מאיתנו, גלקסי או אייפון, יכול לאפשר לנו להקליט את עצמנו בכל מקום, בכל שעה ובאיכויות משתנות המועלות לרשתות החברתיות או מסייעות לנו לתיעוד שיחות.
עם ההתפתחות הטכנולוגית המשמעותית, האם ניתן להסתמך על טלפון נייד כדי להקליט שירים? רמז, כדי לכם להכיר במגבלות ההקלטה דרך הטלפון החכם.

רבים מאיתנו מחפשים הקלטת שירים לאירועים או לצורך פיתוח קריירה מוזיקאלית ברמות שונות וז'אנרים משתנים, גם אם אתם לא זמרים כלל או זמרים מתחילים/בינוניים – אתם מחפשים להקליט שיר באיכות גבוהה וללא רעשי רקע, כדי להשיג תוצאה סופית איכותית.
הסמארטפונים המתקדמים כיום אינם יכולים להחליף את אולפן ההקלטות, איכות ההקלטה לא יכולה להשתוות לציוד הקלטה וסאונד איכותיים הנמצאים באולפן הקלטות מקצועי, ההקלטה אינה מתבצעת בחדר מבודד רעשים כדוגמת אולפן ההקלטות המאובזר בבידוד אקוסטי איכותי והקלטה דרך הטלפון לא מאפשרת לכם לווי מקצועי או עריכת קול והוספת אפקטים ברמה המתקרבת לאולפן הקלטות מקצועי.

אולפן הקלטות מקצועי לכל אירוע ולכל הרמות של הזמרים

אם עד לפני עשור אולפני ההקלטות היו מזוהים בעיקר עם הזמרים הגדולים, הקלטות לפרסומות ותאגידים גדולים – כבר מספר שנים רב שמאות אנשים שאינם זמרים כלל, מגיעים לאולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" להקליט שיר לכל סוג אירוע: חתונה, מסיבות רווקות/רווקים, הקלטת שיר לבר ובת מצווה, שיר פרידה מעובד/מנהל, יום נישואין/אהבה ועוד.
גם זמרים מתחילים מכל הסוגים מקליטים באולפן ההקלטות ואפילו אנשי רשת המבקשים להקליט שירי קאבר מצחיקים לעמוד שלהם.

הסיבה לגל האנשים הפוקדים את אולפני ההקלטות היא פשוטה, מחיר נוח לכל דורש, אפשרות הקלטת יחיד ועד הקלטה קבוצתית ואולפן מקצועי עם ציוד הקלטה מתקדם המספק איכות גבוהה במיוחד להמונים.
את האיכות הגבוהה והתוצאה הסופית המגיעה בהקלטה ב"אולפני לי-רון" לא תוכלו להשיג בהקלטה ביתית או הקלטה במכשיר האייפון שלכם, ניתן לומר בבטחה שאף לא תצליחו להתקרב לרמת הקלטה סבירה ומכובדת המתאימה לשיר קאבר.

"אולפני לי-רון" מאפשרים כבר שנים לכל דורש, אולפן הקלטות מושקע ומתקדם עבור כל סיבה ועל יום ההקלטה שלכם מנצח מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בהקלטות לאירועים וזמרים בכל רמה, המפיק המוזיקאלי ילווה אתכם בכל תהליך ההקלטה ויכוון אתכם לביצוע הטוב ביותר.
בסוף תהליך ההקלטה המפיק המוזיקאלי יערוך את קולכם ויוסיף את האפקטים הנכונים לשיפור התוצאה הסופית – מלבד האיכות הגבוהה, את רמת תיקוני הקול והאפקטים המבוצעים באולפן ההקלטות לא ניתן למצוא באפליקציות הטלפון השונות.

תוכן עניינים