הכנת שיר מתנה לסבתא באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

סבתא שלכם חוגגת יום הולדת ואתם מחפשים בנרות דרך מקורית להפתיע אותה? חשוב לכם שהשנה סבתא תקבל מתנה מקורית , שונה ומיוחדת?

לאולפן ההקלטות אולפני לי-רון יש את המתנה המושלמת לסבתא לכבוד היום הולדת שלה: הקלטת שיר קאבר שאותו תוכלו לתת בהפתעה לסבתא באירוע המיוחד!

מבולבלים? בואו נעשה סדר לגבי ההפתעה הזו!

הצעד הראשון הוא ליצור איתנו קשר. אנו נשאל אתכם שאלות על סבתא שלכם בכדי שנוכל לכתוב עליה את השיר. נרצה לדעת קצת פרטים על האירוע, מה היא חוגגת, מה היא אוהבת לעשות, מה היא אוהבת לבשל, איך היא מבלה עם הנכדים, מה היא שונאת לעשות ועוד שאלות בסגנון הזה.

Dollarphotoclub 82280967szzzzze 300x220 - הכנת שיר מתנה לסבתא באולפן הקלטות
שיר במתנה לסבתא

הצעד השני הוא כתיבת המילים. אחרי שקיבלנו ממכם את התשובות לשאלות שלנו אנו נתחיל בהליך הכתיבה של המילים. אנו נלביש את המילים על מנגינה מוכרת שאתם תבחרו (לדוגמא דיווה של דנה אינטרנשיונל). במקום המילים המקוריות של השיר אנו נכניס מילים שאנו חיברנו שיספרו את סיפור חייה בזווית אחרת.

הצעד השלישי הוא להגיע להקליט. אתם מגיעים לאולפן הקלטות לאחר שכבר ביצעתם מספר חזרות בבית עם השיר והתאמנתם. באולפן ההקלטות יעבוד איתכם מפיק מוזיקלי מנוסה על הביצוע. יערוך את הקול שלכם, יתקן וילטש זיופים, יסביר לכם כיצד לשיר יותר טוב וכמובן ינסה להוציא את הביצוע הכי טוב שאתם יכולים..בין אם יהיו קטעי סולו ובין אם תשירו כולם יחדיו.

הצעד הרביעי והאחרון הוא להעניק לה את המתנה. אחרי שהמפיק המוזיקלי סיים לערוך את השיר אתם מקבלים דיסק בעיצוב אישי אותו תוכלו לתת לה. אתם יכולים לתת לה באירוע שאתם מתכננים לה או אפילו להופיע עם השיר. לשים את הדיסק במערכת האודיו וברגע שהשיר יתחיל תשירו בלייב את השיר, ומה שישמעו יותר חזק זה את מה שכבר מוקלט ובצורה כזו הפלייבק המוקלט ייתן לכם גיבוי משמעותי.

רוצים לראות דוגמא למילים מיוחדות שנכתבו לכבוד יום הולדת לסבתא והוקלטו על ידי בני המשפחה? להלן המילים המקוריות לשיר דיווה של דנה אינטרנשיונל:

בית 1:

יש אישה, גדולה מהחיים

יש חושים שיש רק לה

אצלה הכל מתנהל בפתקים קטנים

והסדר שמור רק לה

בית 2:

למשפחה רבקה היא אמפריה

לאבא רמי היא היסטריה

היא כולה, שיר ואהבה

פזמון:

רבקה נריע, רבקה שולטת אפרודיטה

ויוה לרבקה, ויוה לסוכי אין כמוהההה

בית 3:

יש לה סדר יום מאוד צפוף

התעמלות וגם קביעת תורים

לבשל וגם קצת לנקות

וכל היום לעשות את הכביסות

היא כולה שיר אהבה

פזמון:

אמא נרים לך סבתא נשיר לך כל הדרך

סוכי לחיים יאלה כפיים

יום הולדת

אהבתם את הרעיון להכנת שיר בהפתעה לסבתא שלכם באולפן הקלטות? רוצים להתחיל את התהליך לכתיבת השיר וההקלטה באולפן? צרו קשר!

תוכן עניינים

סגור