כוכב ליום אחד באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתה או את יכולים להיות כוכב/ת ליום אחד! כוכב רוק או כוכב פופ או אפילו כוכב ראפ, והכל ליום אחד שבו תגשימו את החלום!

אוהבים מוזיקה? אוהבים לשיר? נמאס קצת מהקריוקי נכון? בואו להרגיש איך זה מרגיש להיות אומן הקלטות מקצועי, בואו לראות איך זה להפיק דיסק משלך..לראות את תהליך ההקלטות והעריכה באולפן ולגרום לכל החברים והמשפחה להתגאות וגם קצת..לקנא!

מה אפשר לעשות באולפן ההקלטות?

צילומי סטילס

כאשר תגיעו עם חברים או משפחה אנו נצלם אתכם באולפן באולפן מקצועי עם מצלמה מתקדמת, צילומים שלכם ביחד לפני ההקלטה..את התמונה או את התמונות נדפיס על הדיסק אותו תקבלו לאחר ההקלטה..תמונת קאבר מהממת לדיסק שלכם! כמו כן, מעבר לתמונה הקבוצתית נצלם אותך בנפרד בכדי שיהיה לך מזכרת מהיום החווייתי באולפן.

מאמן וואקלי מקצועי

background 2848310 640 184x300 - כוכב ליום אחד באולפן הקלטות
הפתעה לאישה

באולפן ההקלטות יעבוד איתכם מפיק מוזיקה מקצועי שיעזור לכם להוציא את הקול הכי טוב שאתם יכולים, יערוך ויתקן את מה שלא טוב, ידריך אתכם לביצוע המושלם ויהיה לצידכם מההתחלה ועד הסוף . כמו כן, לא צריך לזכור את מילות השיר בעל פה, המפיק ידפיס לכם את המילים ויספק לכם פלייבק איכותי של השיר שבחרתם.

התהליך באולפן הקלטות

אתם תכנסו לחדר הקלטה אטום ומעוצב ברמה האקוסטית הגבוהה ביותר עם דלתות כפולות, ספוגים אקוסטיים מקיר לקיר, חלון אקוסטי כפול בין 2 החדרים וכמובן תשימו אוזניות אטומות לרעשים. לאחר התמקמות ראשונית אתם תעמדו מול המיקרופון, מול סטנד שיונח עליו דף עם המילים ותתחילו להקליט ולשמוע את עצמכם באוזניות.

חדר העריכה

בחדר העריכה יושב המפיק המוזיקלי (אותו אתם תראו דרך החלון) ותוך כדי העריכה הוא יעצור אתכם מידיי פעם וידריך איך לבצע את השורה טוב יותר או יערוך את הזיוף הקטן שעשיתם וישפר אותו..כמו כן, לאורך כל הזמן שתהיו באולפן תקבלו יחס אישי וחם עד לתוצר המוגמר..קבלת דיסק לאחר מיקס איכותי מבחינת הסאונד.

המוצר הסופי

מוכנים להפתעה הסופית? אתם תקבלו דיסק אישי מעוצב, דיסק עם הדפסה והקדשה עליו של התמונות שצילמנו אתכם לפני שנכנסתם להקליט.

נו אז למה אתם מחכים? אין אחד שלא רוצה להיות כוכב ליום אחד! בואו לקחת חלק בתהליך יצירת המוזיקה והשיר האישי שלכם.

תוכן עניינים

סגור