צילום קליפ באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים לעשות צילום קליפ באולפן הקלטות? רוצים לקבל מידע איך עושים קליפ באולפן הקלטות כולל שיר? להלן כל המידע שאתם צריכים אודות צילום קליפ לשיר באולפן הקלטות!

תחילה, מה שחשוב לדעת הוא איזה שיר תרצו לעשות. האם זה שיר שאתם מקדישים לאירוע מסוים? האם זה שיר שאתם רוצים שהמטרה שלו תהיה מרגשת או הומוריסטית? האם זה שיר שאמור לסמל קשר מסוים אליכם? יש המון שאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם בנוגע לבחירת השיר. בחירת השיר לצילומי הקליפ היא קריטית. מכיוון שאם תבחרו שיר רגוע ושקט, הקליפ שלכם גם ייראה כך. אם תבחרו שיר מקפיץ ושמח הקליפ שלכם ייראה כך. לכן, לכל בחירה של שיר יש משמעות..אם הקליפ יהיה מתנה ליום הולדת רצוי לעשות שיר שמח ומקפיץ..אם השיר יהיה הפתעה לגיל 90 של סבא ייתכן ששיר ישן שהוא מכיר ישמח אותו יותר משיר מודרני שהוא לא מכיר..תבחרו שיר שמתאים לאירוע – זאת ההמלצה שלנו!

שנית, מה שצריך לדעת על קליפ באולפן הקלטות הוא שמצלמים ומקליטים בנפרד. מה הכוונה? קודם אתם מקליטים את השיר..מפיק מוזיקלי יעבוד איתכם באולפן על הקולות שלכם, יערוך ויתקן זיופים..ינסה להוציא ממכם את המיטב הוואקלי שאתם יכולים לתת..כמובן לא מקליטים כמו בקריוקי אלא מקליטים בטייקים ובחלקים נפרדים בונים את השיר לאט לאט..בהתחלה תקליטו רק את הבית הראשון, שתסיימו אותו והוא יישמע טוב תעברו להקלטת הפזמון ורק אחרי שהוא יישמע טוב תעברו להקלטת הבית הבא..ככה בונים את השיר בהקלטות מקצועיות באולפני הקלטה שמכבדים את עצמם! אחרי שהשיר יוקלט כולו ויישמע טוב לדעת המפיק המוזיקלי רק אז תתחילו להצטלם.


שלישית, הצילומים של הקליפ באולפן ייעשו על ידי פעולת ליפסינק מצידכם. משמע, אתם תשמעו את השיר ברקע, השיר שהקלטתם זה עתה. ואתם תצטרכו לשיר את השיר, אבל בכאילו. כל מה שתשירו לא ייכנס לצילומים מבחינת השמע, אלא רק הויזואל..ייראו אתכם רוקדים ושרים אך בפועל יישמעו את מה שכבר הוקלט. לכן אין חשש בקטע הצילומים לגביי זיופים ותוכלו לשיר חופשי ללא דאגה..תרקדו, תשמחו ותראו למצלמה את כל האנרגיות שלכם..בסופו של דבר מה שייראו זה רק מהצילום ולא מההקלטה..

רביעית, לגבי העריכה. בעריכה רצוי לשלב תמונות. תוסיפו תמונות באיכות טובה שיעשירו את הויזואליות של הקליפ. אנו ממליצים לגבי התמונות למספר אותן אם יש חשיבות לסדר הכרונולוגי. למשל תמונה ראשונה מהחתונה ותמונה שניה מהברית..כך שיש חשיבות לסדר של התמונות בהצגתן בקליפ..לכן תמספרו אותן בכדי שהעורכת של הקליפ תדע זאת. כמו כן, רצוי לבחור משפט לפתיחה ולסיום של הקליפ..בצורה הזו הקליפ ייפתח עם טקסט מסוים שאתם תבחרו וגם יסתיים עם טקסט אחר שתבחרו.

מקווים שעזרנו לכם להבין איך עושים צילום קליפ באולפן הקלטות ומה אתם צריכים לדעת בנושא! אז איפה מקליטים ומצלמים קליפ לאירוע? רק באולפני לי-רון!

תוכן עניינים

סגור