הקלטת פודקאסט באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפן פודקאסט בתל אביב? מצאתם אולפן להקלטת פודקאסט מקצועי!

הצעירים שבינינו כבר גדלו לתוך מציאות דיגיטלית, ולאלה המבוגרים הם כבר מתרגלים למציאות הטכנולוגית שכל הזמן מתפתחת ללא הרף. אז מה זה בעצם פודקאסט ומה כל כך מיוחד בו, הפודקאסט הראשון בעולם שודר בשנת אלפיים ושלוש ובישראל הפודקאסט הראשון ששודר היה בשנת אלפיים וחמש.

השם פודקאסט נגזר משני מילים פוד שלקוח מתוך נגן המדיה של חברת אפל וקאסט, הפירוש של הביטוי הוא שידור מסוג כלשהו או שיטה של הפצת תוכן בתקשורת.

כיום תוכלו למצוא עשרות ואפילו מאות אלפי הקלטות פודקאסט בכל העולם, זה הפך להיות דרך מאוד טובה לבטא את עצמך מבלי שמישהו מצנזר את התוכן שאתם משדרים. אפשר בקלות להבין למה להקליט פודקאסט הפך להיות כל כך נפוץ.

אנשים פשוט מצאו דרך נפלאה להגיע לעוד אנשים אשר מתעניינים בתחומים דומים לשלהם, בשנים האחרונות זוהי דקך מאוד נפוצה ומקובלת לשדר תוכניות רדיו במתכונת של פודקאסט.

אולפני לי-רון רמת החייל

לפני הכל - מחירים, חבילות הקלטת פודקאסט באולפן

הקלטת פודקאסט (וואקל) באולפן מקצועי בסגנון תוכנית רדיו

ללא צילום:
350 ש"ח לשעת הקלטה עד 2 משתתפים
450 ש"ח לשעת הקלטה עד 4 משתתפים

הקלטת פודקאסט כולל צילום וידאו בזווית אחת – זווית מרכזית פריים אמצע

600 ש"ח לשעת הקלטה וצילום דרך זווית אחת עד 2 משתתפים
750 ש"ח לשעת הקלטה וצילום של זווית אחת עד 4 משתתפים

הקלטת פודקאסט מרשים כולל צילום וידאו ב-3 זוויות מצלמות שונות

900 ש"ח לשעת הקלטה וצילום דרך 3 זוויות צילום עד 2 משתתפים
1100 ש"ח לשעת הקלטה וצילום דרך 3 זוויות צילום עד 4 משתתפים

דגשים לגבי הקלטות פודקאסטים
*כולל טכנאי, מיקס מאסטרינג
*מינימום שעתיים.
*הקלטה לייב באיכות מקסימלית ללא צורך בעריכת סאונד – יש אופציה בתוספת תשלום להוסיף זמן עריכה (מוזיקת פתיח/סגיר, מוזיקת רקע, ג'ינגל בתוספת זמן אולפן)

דגשים לגבי הקלטות פודקאסטים עם וידאו
*מינימום שעתיים.
*הקלטה לייב באיכות מקסימלית ללא צורך בעריכת וידאו – קובץ נשמר וערוך בצורה אוטומטית לאחר סיום הפודקאסט.
* כולל מפעיל מקצועי ומומחה בהקלטות לייב אשר מתפעל ומנטב את המצלמות בזמן אמת!
*טכנאי הקלטה צמוד
*תאורת סטודיו מקצועית.

*מחירים לא כוללים מע"מ ויש להוסיף מע"מ לפי חוק

מה זה פודקאסט בכלל ולמה צריך אולפני פודקאסט?

תחשבו על זה שיש לכם משהו להגיד לעולם מסר כל שהוא או צורך לפרוק את מה שעל ליבכם ואפילו לרתום אנשים למטרות חיוביות שאתם מעוניינים לקדם. וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לדבר אל המיקרופון שלכם ולהקליט את עצמכם לשמור ולהעלות את זה לרשת ולשתף את הקהל שלכם.

פודקאסט הוא מעין סוג של תוכנית רדיו מודרנית אשר לא תלויה במקום או בזמן, אתם יכולים להקליט פודקאסט ולהעלות אותו לאינטרנט אחרי תקופה מסוימת ולאחר מכן להזמין אנשים שיקשיבו לתוכן. אחרי הקלטת פודקאסט והעלאתו  הוא נמצא ברשת כל הזמן והמאזין בוחר מתי נוח לו להקשיב לפודקאסט שלכם.

היתרון הבולט של הקלטת פודקאסט הוא האפשרות של כל אחת ואחד מאיתנו לייצר תוכן כראות עיניו ולצבור קהל מאזינים אשר מתעניינים בתוכן שלכם, אין ספק שלהקליט פודקאסט פתח את הדלת להמון אנשים שפשוט רוצים לבטא את עצמם ושישמעו אותם.

היום אתם יכולים למצוא מאות אלפי שידורי פודקאסטים מרחבי העולם זה הפך להיות דרך מקובלת להגיע לקהל שלא הייתם יכולים להגיע דרך הרדיו הרגיל או הטלוויזיה. התחום של הקלטת פודקאסט הולך ומתפתח כל הזמן ויש גם כאלה אשר לא עושים רק הקלטת אודיו אלא גם מוסיפים הקלטת וידאו של השידור, זה מה שנקרא וידאו קסט שהולך וצובר פופולריות רבה בשנים האחרונות.

אולפני לי-רון רמת החייל

הדבר הראשון שאתם צריכים זה כמובן רעיון מעניין, חשוב מאוד לפתח רעיון מקורי בעת הקלטת פודקאסט, צאו מנקודת הנחה שיש היום אינספור פודקאסטים מעניינים, לכן מומלץ למצוא רעיון שונה וכזה שמושך קהל מאזינים. לאחר שהרעיון מתפתח מגיע השלב של הכתיבה שלו.

את ההקלטה עצמה ניתן לעשות אפילו בעזרת הטלפון החכם שלכם, כמובן שחשוב להיות במקום שקט בזמן ההקלטה, לאלה שמעוניינים לבצע הקלטות איכותית במיוחד עדיין ניתן יהיה לרכוש ציוד לא יקר במיוחד, הכולל מיקרופון, מחשב ואוזניות.

ישנן המון תוכנות חינמיות שתוכלו להיעזר בהן להקליט פודקאסט שבהחלט יעשו את העבודה, אך במקרה ואתם מעוניינים להשקיע מעט יותר אתם יכולים לקנות תוכנות מקצועיות שיעזרו לכם הן להקליט באיכות גבוהה יותר והן יותר אפשרויות לערוך את ההקלטה ברמה גבוה ובאכות טובה.

זהו השלב הבא תלוי כולו בכם זה השלב שמתחילים להקליט את הרעיונות שלכם ולייצר פודקאסט שיגיע לעשרות, מאות ואולי אפילו אלפי מאזינים. המון אנשים נוהגים לערוך ראיונות בהקלטת פודקאסט, במקרים כאלה מומלץ לדאוג לציוד איכותי גם עבור המרואיין, הכולל מיקרופון טוב, אוזניות אטומות.  

שאלות נפוצות בנוגע לשירותי הקלטת פודקאסט

בעיקרון כן זה בדיוק הרעיון של להקליט פודקאסט אין איזה הגבלה וכל אחד יכול לעשות זאת, אך כמובן שכדי לעשות זאת על האדם להיות מעט טכני אם הוא מבצע את ההקלטה בעצמו.

פורמט ההקלטה המקובל בדרך כלל הוא אם פי 3 שזהו קובץ מכווץ מבחינת משקל ולכן קל מאוד להעביר אותו בצורה מהירה מפני שהוא לא תופס הרבה מקום, עדיין חשוב להקפיד להקליט את הפודקאסט באיכות טובה לכן חשוב להקליט ברמה הגבוהה ביותר של הפורמט.

זה לגמרי בחירה שלכם כאמור ניתן לבצע הקלטה אפילו דרך הטלפון החכם שלכם, ברור שהקלטה בדרך זו לא תהיה ממש איכותית, כך שאם אתם מעוניינים לבצע הקלטות פודקאסטים מקצועיים וברמה גבוהה צריך יהיה להשקיע כסף וזמן.

בשנת אלפיים וארבע עלה הפודקאסט הראשון בישראל, ולאחר מכן כבר התחיל מבול של שידורים. זה גם היה הזמן של האקדמיה ללשון העברית למצוא שם עברי עבור המונח החדש שרק הגיע לישראל. האקדמיה פנתה לקהל הרחב וביקשה רעיונות והצעות, המון אנשים הגיבו הציעו הצעות שונות, ההצעה שהתקבלה בסוף היא הסכת, היא נבחרה בעיקר בשל הדמיון בין המילה תסכית שזוהי המילה העברית לשידורי רדיו.

תוכן עניינים