קליפ באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

למה כדאי לעשות קליפ באולפן הקלטות?

באולפן ההקלטות אולפני לי-רון יש לך אפשרות גם להקליט שיר וגם להצטלם לקליפ שבו אתה הכוכב הראשי !

singers 2951221 640 300x300 - קליפ באולפן הקלטות
כוכבת ליום אחד

אנו נעבוד איתך כמו הזמרים הגדולים – נקליט אותך, נערוך לך את הקול, נצלם אותך במצלמת וידאו מול המיקרופון במספר זוויות ונערוך לך וידאו קליפ שתוכל להתגאות בו..זה הזמן שלך לשתף את הקול שלך עם העולם!

הפקת קליפים לאירועים – עריכת וידאו DVD

לאחר הקלטת שיר אצלנו באולפן, אנו נביא צלמת וידאו מקצועית אשר תצלם אותך במספר זוויות צילום – מקדימה, מאחורה, מהצד, מלפנים, מאחור ובכך בעריכה של הוידאו קליפ כל פעם נשלב זווית אחרת, בדיוק כמו שאתם רואים בקליפים של הזמרים או הזמרות המקצועיים שמצטלמים באולפן הקלטות.

  • אנו נעניק לכם מיקרופון זהב או כסף..מיקרופון מקצועי של "הביוקר" שנראה מיליון דולר.
  • אנו נעניק לכם מספר אביזרים מיוחדים לצילומים – גיטרה, חצוצרה, דרבוקה, כובעים, שרשראות, צמידים וכו'..האקססוריז הללו יוסיפו המון צבע לקליפ.
  • אנו ניתן לכם הדרכה מקצועית מה לעשות בכל שלב – בצילומים אתם צריכים לשיר את השיר בצורת "ליפסינק" , משמע, בצילומים לא באמת שרים אלא שרים בכאילו..השיר מתנגן ואנו רק מצלמים..הקול לא נקלט. מצלמים לאחר שכבר השיר הוקלט ונערך. לכן אלו 2 פעולות שונות. תחילה מקליטים את השיר ורק אחר כך מצלמים. לכן בשלב הצילום תצטרכו לשיר בכאילו בפעולת ליפסינק – התאמת שפתיים בלבד. ואנו נסייע לכם לעשות זאת כראוי.

המצלמה שלנו תתפוס את החוויה כולה בחדר ההקלטה ותוכלו לקחת אתכם הביתה לאחר שנערוך את הוידאו קליפ DVD על דיסק שבו תוכלו להקרין ולהסריט לבני המשפחה, לחברים והאהובים עליכם שהחמיצו את החוויה שהייתה לכם באולפן.

מזכרת פנטסטית – הקלטת קליפ באולפן

Dollarphotoclub 82280967szzzzze 300x220 - קליפ באולפן הקלטות
שיר במתנה לסבתא

המפיק המוזיקלי באולפן ידריך ויכוון אתכם עד לביצוע המושלם וכל הביצוע שלא היה מושלם יעבור עריכה ותיקוני זיופים..כל התהליך הזה מהנה מאוד ומלמד כיצד זה להיות זמר באולפן. לאחר ההקלטה שלב הצילומים הוא הנאתי ומיוחד לכל גיל. בסוף ההקלטה תקבלו דיסק מעוצב באופן אישי עם תמונה שאותה נדפיס על גבי הדיסק DVD עם אותה גרפיקה שנוצרה עבורך על גבי תקליטור התצלומים המודפס שאותו תקבלו בסוף הסשן של הקליפ במתנה שאתם עושים.

רוצים עותקי דיסק נוספים? ניתן לשאול את המפיק המוזיקלי באולפן לגבי המחיר של עתקים נוספים מעבר לעותק המקורי והראשי שאתם מקבלים – התמחור יהיה בהתאם לכמות.

צילום קליפ מחיר

המחיר משתנה בהתאם לכמות משתתפים. ככל שיש יותר משתתפים בצילומי הקליפ ובהקלטות המחיר יעלה..כי ככל שיש יותר משתתפים כך זמן ההקלטה או הצילום גדל. לכן ברגע שתדעו את כמות המשתתפים ניתן ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר רלוונטית לגודל הקבוצה שלכם ואטרקטיבית ביותר.

תוכן עניינים

סגור