אולפן הקלטות – לא רק למקצועניים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפני לי-רון, הינו אולפן הקלטות אשר מציע את שירותיו לזמרים מקצועיים, אך שם דגש על שירות מקצועי לזמרים חובבניים ומתחילים. אנו יוצאים מנקודת הנחה שלא כל אדם נולד זמר, אך לכולם יש את אותו חלום להצליח במוזיקה ואותה אהבה שהיא מוזיקה, שירה ובמה.

אנו נעשה הכל בשביל כל אדם שאוהב לשיר יגיע לאולפן ההקלטות המקצועי שלה וייצא עם ההרגשה שהוא יצא זמר טוב יותר מאיך שהוא נכנס.

להקליט באולפן הקלטות
להקליט באולפן הקלטות

הגישה שלנו היא חיובית וסבלנית כלפי הידע המוזיקלי שלכם ולכן אנו ננסה ללמד אתכם ממש מההתחלה כיצד להישמע יותר טוב, איך להוציא את הקול בצורה טובה יותר, איך לשפר את הדיקציה ואיך להתאים את עצמכם לטון של הפלייבק של השיר שתבחרו לבצע באולפן.

כמו כן, חשוב לומר כי אתם לא צריכים רקע מוזיקלי או ניסיון הקלטות. אנו נעבוד איתכם מתוך ידיעה שזו הפעם הראשונה שלכם באולפן הקלטות ונסביר לכם תחת הדרכה אישית וצמודה מה צריך לעשות בכל שלב.

את הליווי האישי והצמוד יעניק לכם מפיק מוזיקלי מקצועי ומנוסה שידריך אתכם לכל אורך הדרך החל משלב בחירת השיר והתאמת השיר לגוון הקול שלכם, בתהליך ההקלטה שבו הוא יקליט אתכם מספר פעמים, יעצור, יכוון, יתקן, יסדר את הקולות שלכם ויוסיף מגוון אפקטים וכמובן גם בשלב העריכה הסופי שבו הוא עושה את הקסמים.

אז זה הזמן להזמין סשן הקלטות מוזיקלי וחווייתי באולפן ההקלטות, אולפני לי-רון ברמת גן. אל תפחדו לשיר, אל תפסיקו לשיר, אין סיבה שלא תגשימו חלום מוזיקלי!

תוכן עניינים