הקלטות באולפן לילדים קטנים – שאלות תשובות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרבה אנשים רוצים להקליט את הילדים שלהם שרים, אך יש המון דברים שאתם שואלים אותנו באופן פרטי, ואנו חושבים שכולם צריכים לדעת את התשובות הללו בנוגע לשירותי ההקלטה שלנו באולפני לי-רון.

אז להלן כמה תשובות לשאלות נפוצות על אולפני ההקלטה שלנו לילדים קטנים. אנא צרו קשר או התקשרו למספר 054-5253673 אם יש לכם שאלות שלא נענו כאן !

1- כיצד אוכל לאשר הזמנה?

ההזמנה מאושרת לאחר שיחת טלפון, אם תרצו שנשמור לכם מועד הקלטה ושעה ספציפית מראש אנו דורשים תשלום מינימלי של 150 שקלים בלבד בכדי לאשר את ההזמנה מבעוד מועד. לאחר ששילמת וההזמנה אושרה שאר התשלום יתבצע ביום ההקלטה.

2- מתנות מוזיקה ייחודיות – כמה אנשים יכולים להשתתף?
עד 15 ילדים ושלושה מבוגרים אחראיים יכולים להשתתף באירוע. אין תשלום עבור מבוגרים.

3 – האם נוכל להביא את השתייה ואת האוכל שלנו לאירוע?
כן אין בעיה! חשוב לדעת שבתוך האולפן אסור להכניס אוכל ושתייה, אך מחוץ לאולפן יש שולחן וכיסאות וניתן לשבת שם.

4 – האם נוכל להביא עוגת יום הולדת?
כן אין בעיה בכלל ! רק לא לשכוח סכין בכדי לחתוך את העוגה.

הקלטה ילדה קטנה באולפן
הקלטה ילדה קטנה באולפן

5 – כמה שירים אנחנו יכולים לשיר וכמה זמן נמשכת החוויה?
החלק בפועל של האירוע לוקח בערך שעתיים. אנו ממליצים לשיר שיר אחד באותה תקופה כדי לקבל הקלטה טובה ומקצועית שבה כל הילדים יוכלו להקליט ולהשתתף. כאשר ההקלטה תושלם זה ייקח קצת זמן לבצע מיקס ולשפר את הסאונד וגם להדפיס את התקליטורים. אם הזמנת גם חבילת זמר/ת ליום אחד כולל צילומי וידאו אז אירית הצלמת שלנו תערוך מפגש צילום בנקודה זו, לאחר ההקלטה ואז יהיה זמן לילדים להיות ביחד ולשמוח. בזמן הצילומים המפיק המוזיקלי עורך את השיר ולבסוף אחרי הצילומים כולם יוכלו לשמוע את השיר המוכן.

6 – האם כל אחד מאיתנו מקבל תקליטור של ההקלטה שלנו באירוע?
תקליטור עבור כל משתתף אינו כלול במחיר. אנו מספקים תקליטור אחד ממותג באיכות גבוהה עם הדפסת תמונה על הדיסק. אם אתם רוצים לתת דיסק לכל אחד שהגיע, ניתן בתוספת תשלום. כמו כן אפשר לשלוח אלינו תמונות שצילמתם באולפן או תמונות שאתם רוצים בכדי שנדפיס על הדיסק כולל הקדשה אישית. את התקליטור אנחנו יכולים להכין בשבילך לפני המסיבה. למרות שרוב האנשים מעדיפים לקחת את התקליטור מאיתנו כבר באותו יום, אם אתה רוצה לבחור תמונות ספציפיות שצילמת בטלפון באירוע אפשר לשלוח לנו כמה ימים אחרי ואנו נוכל להכין את הדיסקים שלך כמה ימים לאחר מכן.

7 – מה עוד כלול במחיר?
פלייבקים איכותיים, זמן אולפן ועבודה של מפיק מוזיקלי עם הילד/ה בצורה מקצועית הכוללת הדרכה וליווי אישי צמוד. בנוסף אם הזמנתם צילום וידאו יהיה לכם צלם וידאו פרטי שיצלם אתכם עם ציוד צילום מתקדם ולאחר מכן נערוך וידאו קליפ בשילוב תמונות, כתוביות עם המילים ונכין סרטון מדהים אשר ניתן לקבל אותו בדיסק DVD! כמו כן, אנו מספקים עותקים דיגיטליים של המוסיקה או הקליפ אשר ניתן לשתף באינטרנט עם חברים ובני משפחה.

8 – האם הסטודיו (אולפן הקלטות) שלכם מתאים לנכים?
כן אנו נמצאים בקומת קרקע ללא מדרגות ועם דלתות ברוחב שמתאים למעבר כיסא גלגלים.

9 – מעולם לא היינו באולפן הקלטות. מה אפשר לצפות?

אין לך מה לדאוג! יש מפיק מוזיקלי שידריך אתכם בכל התהליך מההתחלה ועד הוצאת הדיסק. בכל שלב בביצוע ההקלטה אתם תקבלו הכוונה כיצד לשיר טוב יותר, ומה לעשות בכדי לא לזייף..כמו כן, בכל הדרך המפיק יעצור, יתקן זיופים, יבקש ממכם לשיר שוב גם את אותה המילה או השורה בכדי שהביצוע יהיה הכי טוב שאפשר.
העיקר הוא פשוט ליהנות מהחוויה המוזיקלית ומהגשמת החלום, אנו נוודא שזה הולך בצורה חלקה וכי בוודאות יהיה לך זמן הנאה פנטסטי.

10 – מתי אנחנו צריכים להחליט איזה מסלול חבילת זמר/ת ליום אחד באולפן ההקלטות הילדים רוצים?
באופן אידיאלי, אנו ממליצים לקבוע איתנו לפחות שבוע מראש, במיוחד אם מדובר בחבילת זמר ליום אחד עם צילומי וידאו מכיוון שאנו עובדים לפי יומן פגישות, יש לנו לו"ז דיי צפוף..לכן בכדי לקבוע ליום ולשעה שאתם רוצים אנא התקשרו אלינו מספר ימים לפני ולא בדקה ה-90.

11 – האם יש לנו להביא מילים לשיר?
לא. אנו מדפיסים עבורכם את מילות השיר שתבחרו. כמו כן, אם מדובר בילדים קטנים שלא יודעים לקרא יש לעשות איתם המון חזרות בכדי שהם יזכרו חלק מהשיר בעל פה.

12 – מתי אפשר להזמין מקום להקלטת שיר לילדים?

אנו זמינים כמעט 7 ימים בשבוע עבורכם.

הזמן עכשיו או התקשר אלינו עכשיו בטלפון 054-5253673 או צור איתנו קשר. ניתן לתאם זמן אולפן הקלטות לתקופות שהילדים פנויים כמו חגים וחופשות בבית הספר.. אנו יכולים להתאים לפעילות שלכם גם במהלך השבוע או סוף השבוע, רק צור איתנו קשר כדי לברר פרטים נוספים!

תוכן עניינים