להקליט שיר חבר'ה לחתן כלה בהפתעה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

להקליט שיר חבר'ה לחתונה? מתנה קבוצתית מקורית, הקלטת שיר קבוצתית מכל החברים באולפן הקלטות מקצועי בהפתעה לחתן כלה. שיר מכל החברים לחתונה!

מחפשים להקליט שיר חבר'ה? מתנה קבוצתית מקורית לחתן כלה, הקלטת שיר קבוצתית מכל החברים באולפן הקלטות מקצועי.
אולפני לי-רון מציעים לכם את האפשרות להקליט שיר חבר'ה לחתונה מכל החברים, במחיר נוח לכל כיס, בלווי מפיק מוזיקלי מקצועי ובעריכת סאונד שמאפשרת לכל אחד ואחת להקליט שיר קבוצתי מבלי לדעת לשיר.
למה חברים בוחרים להקליט שיר קבוצתי לחתונה? מה צריך להכין לפני הקלטת שיר חבר'ה? איך מקליטים שיר קבוצתי? ואיך הופכים שיר קבוצתי לקליפ חבר'ה לחתונה?

להקליט שיר חבר'ה לחתונה: הפתעה מרגשת לחתונה מכל החברים

איך להפתיע חתן כלה לפני החתונה? קבוצות חברים בישראל בוחרות כבר שנים להקליט שיר חבר'ה בהפתעה לחתונה, מתנה מקורית לפני החתונה מהחברים והחברות.
הקלטת שיר הפכה לזמינה לכל אדם, "אולפני לי-רון" מאפשרים ליחידים, זוגות וקבוצות להקליט שיר לכל אירוע וליהנות מאיכות גבוהה מאוד והפתעה מיוחדת לקרובים.
הקלטת שיר חבר'ה לחתן כלה לא מצריכה מאף משתתף או משתתפת לדעת לשיר, מחיר הקלטת שיר קבוצתי נוחה לכל כיס ומאפשרת הפתעה מיוחדת מהחברים לפני החתונה, אם תרצו שיר חברים לחתונה יכול להפוך גם לקליפ חבר'ה לחתן כלה וההפתעה המוזיקלית תהפוך להיות גם הפתעה ויזואלית מרגשת אותה ניתן להקרין באירוע או לפניו.

מה צריך לעשות לפני הקלטת שיר קבוצתית?

הקלטת שיר חבר'ה לחתן כלה בהפתעה ייחודית לכל קבוצה, חלק מהקבוצות ירצו להתאמן על השיר וחלק יבחרו ליהנות משירה חופשית וללא הגבלות – בכל מצב שתבחרו המפיק המוזיקלי ילווה אתכם וידע לעצור ולסמן איפה נדרשת חזרה על מילים או מקומות בשיר.
המשותף לכל המקליטים זה הצורך בתיאום מספר נקודות טרם ההקלטה: כמה משתתפים ומשתתפות עתידים להגיע, האם נבחר שיר או על אילו שירים אתם מתלבטים, האם עתידים לעשות שינוי במילות השיר המקוריות והאם בחרתם לשדרג את השיר הקבוצתי לקליפ חברים לחתונה.
לאחר שאתם סגורים על הנקודות הבסיסיות, צרו קשר עם משרדי "אולפני לי-רון", עקב הביקוש הרב מומלץ לשריין מספיק זמן מראש את התאריך והשעה שמתאימים לכל משתתפי ומשתתפות השיר.

איך קבוצה מקליטה שיר באולפן ההקלטות?

מלאכת ההקלטה בידי המפיק המוזיקלי, המפיק ילווה את כל המקליטות והמקליטים לאורך כל ההקלטה, טרם ההקלטה תסודרו בהתאם למספר המשתתפים שהגיעו להקלטה.
הקלטות קבוצתיות מתחילות החל מ – 3 אנשים ולעיתים יכולות להגיע למספר משתתפים גבוה בהרבה, לשם כך המפיק יבחן אם יש צורך לחלק לקבוצות קטנות ולבסוף לאחד את כל ההקלטות לשיר קבוצתי מאוחד.

שיר קבוצתי ברמה גבוהה: אולפן הקלטות לקבוצה, מפיק מוזיקלי מקצועי
הקלטת שיר קבוצתית מבוצעת באולפן הקלטות מקצועי, משמעות הדבר שהתנאים שלכם זהים לזמרות והזמרים הגדולים: ציוד סאונד והקלטה מתקדם, בידוד אקוסטי איכותי ותוכנות עריכת סאונד מתקדמות – אלו יאפשרו הקלטה באיכות סאונד גבוהה מאוד.
המפיק המוזיקלי יכוון אתכם לכל אורך ההקלטה ויעצור אתכם אם צריך בנקודות המתאימות, בסיום התהליך חומרי ההקלטה יעברו לעריכת סאונד מקצועית ובה קולות המשתתפים יעברו עריכה וכן יוספו אפקטים נוספים לשיפור התוצאה הסופית.

איך שיר חבר'ה הופך לסרטון חברים לחתונה?

במידה ותיאמתם עם נציגי האולפן צילום קליפ חברים לחתונה, תקבלו את כל הפרטים המלאים ולאחר הקלטת השיר נעבור לצילום הקליפ.
צילום הקליפ מבוצע ע"י כל משתתפי השיר, המשתתפים שרים בתנועות שפתיים, חלק מהסרטונים של החברים לחתונה משולבים עם אביזרים שונים (ניתן להשתמש באבזרי האולפן או להביא מהבית).
בנוסף תוכלו לבחור לבוש מיוחד ואם תרצו ניתן לשלב ריקודים או תנועות מיוחדות בקליפ, בסיום השיר שהקלטתם ישולב בצילומי הקליפ שיעבור לעריכה מקצועית.

תוכן עניינים